18. aug. 2010

start

Hej
Jeg hedder Johanne jeg er 15 år gammel, jeg havde lyst til at lave en blog da vi har en udvekslingsstudent og hun havde en blog som gav mig interessen. jeg ved ikke helt hvad jeg vil skrive om endnu, men det skal nok komme jeg vil prøve at skrive så tit så muligt, jeg arbejder i en tøjbutik (som jeg er rigtig glad for) og så vil jeg selvfølgelig skrive om min hverdag.
håber at det lyder spændende til at du gider at læse min blog.
alt design og billeder kommer så snart som muligt :)

vi ses ha' en god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar