Hej læsere
Jeg har haft en super travl tid og det har jeg også i den kommende weekend, men jeg vil altså blogge!
så det gør jeg når jeg lige kan klemme det ind i min travle tidsplan. Jeg ved godt det ikke er meget men det er bedre end ingenting :-)
Her er en ring jeg går meget med, som min bedstevenindes mor har lavet.
Hun er meget kreativ og laver mange forskellige smykker :-)
halskæden er fra VILA
Godnat og sov godt :-)
-Joe
De er virkelig fine! :-)
SvarSlet/Emma
www.emmoemmo.com
mange tak, er også rigtig glade for dem :-)
SvarSlet