24. nov. 2010

TILBAGE IGEN :-)

Hej læsere
Jeg har haft en super travl tid og det har jeg også i den kommende weekend, men jeg vil altså blogge!
så det gør jeg når jeg lige kan klemme det ind i min travle tidsplan. Jeg ved godt det ikke er meget men det er bedre end ingenting :-)

Her er en ring jeg går meget med, som min bedstevenindes mor har lavet.
Hun er meget kreativ og laver mange forskellige smykker :-)
halskæden er fra VILA

Godnat og sov godt :-)
-Joe

2 kommentarer:

  1. De er virkelig fine! :-)
    /Emma
    www.emmoemmo.com

    SvarSlet
  2. mange tak, er også rigtig glade for dem :-)

    SvarSlet