4. dec. 2010
Forkælelse :-)
I går var jeg ude og købe julegaver med min bror, vi hygget os sååå meget! Han er 19 år og er flyttet hjemmefra, men bor i en by tæt på :-) men han har aldrig rigtig tid, og det har jeg heller ikke. Så jeg nyder hvert øjeblik jeg har ham for mig selv, og det havde jeg i går. Vi købte julegaver til min mor, far og min anden bror! Jeg fik købt en par stilletter fra Bianco, en Blazer fra H&M og så købte min bror Niels 3 neglelak for en 50'er og en lipgloss til mig :-) og så købte han selv 2 glimmer rensdyr, de var rigtig søde, i lilla og guld!
Dagen i dag skal jeg lave lektier.... hele dagen.. jeg har så mange for det er helt vildt! og senere vil jeg nå mig en tur med min hund tror jeg :-)
forsat god weekend!
-Joe
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)




Sikke nogle skønne ting, er bare vild med de sko!!
SvarSletFin blog du har :) følger dig nu med google, håber du også vil kigge forbi..
Hilsen Ditte.
mange tak, er også rigtig glade for dem :-)
SvarSletjeg kigger med det samme!
Sikke nogle fine ting! :-)
SvarSletxx
Rigtig fin blog, fede stiletter :)
SvarSletJeg er lige blevet fast læser.
-Amanda, madeindk.dk
mange tak begge to :-)
SvarSletja elsker det helle jeg var jo trods alt med til at købe det hele :d ehhe
SvarSlet