Jeg har nemlig kigget på deres hjemme side, og gud hvor er det dog billigt! Men ved ikke om jeg tør købe der, jeg vil gerne have jeres mening hvis i kender til mærket, eller til at handle der?
Jeg har lavet en lang liste over alle de ting jeg vil have, men vil lige have nogle gode råd fra dig om ELF først.
Så smid gerne en kommentar hvis du kender mærket, eller hvis du har prøvet at handler på deres hjemmeside??
-Joe






Personligt synes jeg at neglelakkene er rigtig dårlige - men der er andre der har haft gode oplevelser med dem.
SvarSletMen derudover bruger jeg deres concealer, blush og den pudder du viser, hver dag :-)
Tak fordi du svare, vil nemlig gerne vide om jeg skal bruge penge på det.
SvarSletHvad synes du så om pudderen? :-)
hej, jeg har købt noget i elf, og venter stadig på produkterne, og de har desværre taget for mange penge fra min konto
SvarSletDet er da noget trist noget.. Tror jeg lader vær med at bestille noget så.
SvarSletMen mange tak for hjælpen Maria :-)
Jeg har bestilt to gange fra elf, og aldrig oplevet noget lignende som Maria.
SvarSletMen pudderen bruger jeg som øjenskygge :-) og den er god
okay, det er da en helt anden side, dejligt at vide det fra flere sider, måske skulle jeg prøve at bestille noget. ;-)
SvarSletjeg har bestilt der inde og jeg synes det er godt :-)
SvarSletder er kun et problem og det er at det godt kan tage lang tid inden det kommer :(
http://juliehedegaard.blogspot.com/