HUNTER GUMMISTØVLER!
Jeg elsker hunter gummistøvlerne, synes de er super flotte.. Men det fede ved dem er efter min mening er at de kan bruges som gummistøvler ude i naturen(meget dejligt når man bor på landet som jeg gør) men at jeg også kan også bruge dem som vinterstøvler, eller hvis jeg skal ind og handle med min mor. Synes de er geniale! :-)
Jeg gik nemlig og manglede et par gummistøvler, så jeg sagde til min far at jeg ønskede mig et par gummistøvler fra hunter. Han begyndte at grine af mig, og sagde at der ingen gummistøvler var i dem. Det var jo bare en "dille"
Men nu har jeg fået overtalt ham, jeg sagde at så kunne jeg ikke hjælpe ham i laden eller i skoven... Så måtte han gøre alting selv! Med det samme spurgte han, hvad de kostede og var klar til at betale ;-)
Vi har bestilt dem over nettet på en engelsk hjemmeside, som i kan tjekke HER. Vi skal kun give 49 pund for dem, det svare til 450 danske.. Så skulle min mor da også have et par med, da vi i lige vel var igang..
En af mine veninders mor bor i england og hun er så sød at tage dem med til danmark når hun skal hjem igen i slutningen af den her måned. Hvad synes i om hunter støvlerne?
SÅ JEG VENTER SPÆNDT PÅ DEM.
Min weekend har stået på hygge ved mine bedsteforældre og fødselsdag ved de andre bedsteforældre, rigtig hyggeligt.. :-)
I dag har vi så fået en ny udvekslingsstudent Brett, han er fra Canada. Vi kender ham i forvejen, da han var og besøge os tit, da vi havde vores tidligere Anya fra Australien..
Vi har bestilt dem over nettet på en engelsk hjemmeside, som i kan tjekke HER. Vi skal kun give 49 pund for dem, det svare til 450 danske.. Så skulle min mor da også have et par med, da vi i lige vel var igang..
En af mine veninders mor bor i england og hun er så sød at tage dem med til danmark når hun skal hjem igen i slutningen af den her måned. Hvad synes i om hunter støvlerne?
SÅ JEG VENTER SPÆNDT PÅ DEM.
Min weekend har stået på hygge ved mine bedsteforældre og fødselsdag ved de andre bedsteforældre, rigtig hyggeligt.. :-)
I dag har vi så fået en ny udvekslingsstudent Brett, han er fra Canada. Vi kender ham i forvejen, da han var og besøge os tit, da vi havde vores tidligere Anya fra Australien..
I aften skal jeg i biografen med min veninde Helle, hun har inviteret mig på biograftur. Vi skal ind og se filmen Burlesque med Christina Aguilera. Det ser jeg meget frem til!
Så det har været en dejlig, men travl weekend. nu skal jeg i gang med tysk lektierne..
Så det har været en dejlig, men travl weekend. nu skal jeg i gang med tysk lektierne..
I må ha' en dejlig søndag søde læsere.
-Joe
-Joe


De er meget geniale! :-) Jeg ønsker mig også et par. Bare i sort! Fin blog... Kiggede lige forbi! :-)
SvarSletDem jeg har bestilt er også sorte! :-)
SvarSletJeg synes også Hunter gummistøvler er super lækre :) har også før overvejet at købe mig et par, men har ikke rigtig fået taget mig sammen :)
SvarSlethttp://amandasandcinternational.blogspot.com/
http://asc-styleflavors.blogspot.com/
Hej Johanne.. Jeg har givet dig en award. se her for at se hvad det går ud på http://lisewedege.blogspot.com/2011/01/blogawards-en-lille-blog-leg.html :-)
SvarSlethej julia louise.
SvarSletdet kan vi da godt kigger forbi din blog med det samme :-)
Vidste faktisk ikke at de havde lavet såååå mange farver, sjovt.
SvarSlet*N.xenia
www.nxenia.blogspot.com
Hejsa :-)
SvarSletJeg har tagget dig i The Versatile Blogger.
Reglerne er enkle hvis du vil være med.
Du skal linke til den person som gav din
awarden (mig), fortælle 7 facts om dig selv
og ellers tagge/give en award til 15 andre.
/CØ
Hunter gummistøvler er mega fede! ville også gerne selv have nogle, men lige for tiden er jeg "loyal" over for mine retro vikinge gummistøvler :)
SvarSletej, de er jo mega fede! :D kan godt lide dem i mørkegrønne. Må skaffe mig et par :D
SvarSlet