30. jan. 2011

Penge nød!

Jeg er så meget i penge nød, der er 38,50 tilbage på min konto..
Det værste er at jeg ikke ved hvad jeg har brugt mine penge på. De er bare alle væk :-(
Det værste er at der er så meget jeg gerne vil eje. Men med 38,50 på sin konto kommer jeg desværre bare ikke særlig langt!.. Selvom det er d. 1. på tirsdag føles det så trist når man ingen penge har..



Her er nogle af de lækre ting som gerne måtte være i MIT skab :-)


                                       







Hvad synes i??

Forsat dejlig weekend
-Joe

1 kommentar:

  1. Kender godt det med pengene :/ Har også kun cirka 80 kr tilbage i min konto, og det er slet ikke fedt. Jeg synes også altid at pengene går væk af sig selv, selv om det ikke er det :)

    SvarSlet