Lav din egen vest!
Der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde lavet min pels-vest. :-)
Så her får i lige et tip, hvis i vil lave jeres egen og spare penge. De pels-veste jeg havde kigget på kostede 500-700 kr. der må jeg nok sige at jeg er for nærig.. Men så fik jeg et tip af min venindes søster Trine.
Jeg skulle bare købe en meter pel,s og så kunne jeg lave en vest selv. Jeg har betalt 139 kr. for 70 cm i længde og 150 cm. i brede. Jeg har så lavet en skabelon over hvordan min vest skal være. Derefter lagde jeg skabelonen på pelsen, så nogle knappenåle i for at sikre mig at den sidder fast og jeg klipper lige.
Så klippede jeg vesten ud og tog knappenålene ud, det sidste der så skal gøres er at sy den sammen på skulderne. Så har man sin egen vest! :-)
Håber du forstår, ellers så bare skriv en kommentar og jeg vil svare dig!
Så klippede jeg vesten ud og tog knappenålene ud, det sidste der så skal gøres er at sy den sammen på skulderne. Så har man sin egen vest! :-)
Håber du forstår, ellers så bare skriv en kommentar og jeg vil svare dig!
| Den færdige vest! |
Sejt! (-:
SvarSlethvor fedt, mangler også vildt meget en vest. godt tip! :-)
SvarSlet