Jeg elsker at være aktiv, forbrænde noget fedt på en sjov måde! Det gør jeg ihvertfald når jeg er til zumba, man får et godt grin, man udfordrere sig selv, og så er jeg går jeg til det med nogle veninder og vi griner meget af hinanden. Jeg kan kun anbefale zumba. Imorgen skal jeg fra 10-13 til ekstra zumba, for dem der har lyst til at forbrænde det ekstra der er kommet på i ferien. Jeg skal sammen med min ene veninder der op, og så må vi se hvor meget vi kan holde til.. Jeg er ihvertfald frisk at at forbrænde noget.
Hele min aften er stået på at lave en gymnastik serie, til det pige hold jeg træner (0.- 3. klasse)
sammen med de 3 andre trænere. vi brugte 2 1/2 time på at lave en vimpel serie, tror på at det bliver super flot når 24 små piger skal lave opvisning :-)God weekend søde læsere
-Joe

Jeg har prøvet zumba, men jeg var ikke helt så glad for det, men det kan være det skal prøves igen! :-)
SvarSletEr nu fast læser :-)
/Emma
www.emmoemmo.com
er heller ikke altid lige begejstret over det, men for det meste er det godt synes jeg :-)
SvarSletMange tak, altid dejligt med en læsere mere!