Jeg har haft en lækker weekend med 2 x fødselsdag
Lørdag var jeg til fødselsdag ved min søde veninde. Hun havde lavet en lækker menu, det var super godt! Søndag var jeg til min bedstefars fødselsdag, så nu står den vist på sund mad de næste par dage! ;-)
Her er lidt billeder af maden som vi fik serveret
 |
| velkomstdrink |
 |
| Hovedret |
 |
| Dessert |
 |
| Lidt frugt til desserten |
 |
De søde tøser!
Min store bror er hjemme i hele den kommende uge, så jeg håber han vil hjælpe mig med at tage nogle dagens.
Da det er ved at være længe siden, at der sidst har været et indlæg med det.
Håber i har haft en dejlig weekend.
Forsat god aften
-Joe |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar