8. feb. 2011

OLD BAG!

Jeg undskylder at jeg ikke har lavet nogle indlæg her på det sidste, men har haft projekt uge i sidste uge og skal fremlægge i morgen.. Jeg bliver så nervøs i morgen tidlig, og så glemmer jeg helt sikkert at sige et eller andet når vi står der i morgen. TYPISK mig ;-) 
Men vil lige hurtig vise jer min "gamle" skoletaske, eller det vil sige at det er min mors gamle taske som jeg fandt ude på loftet! Det er ægte kernelæder så det kan holde i mange år endnu! Den skulle smøres ind 3 gange i læder fedt så det tog mig lidt tid at få den i god stand igen. Men det var alt sammen vente tiden værd!
 
 Her kan i se resultatet..
'


Hvad synes i??
Nu vil jeg se om jeg kan falde i søvn, godnat søde læsere.
-Joe

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker!!! :-)
    LOOOOOOOOOOVE!

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den altså bare skøn!!
    Hvordan gik fremlæggelsen? Jeg har også selv lige haft prjektopgave, men fremlæggelsen gik heldigvis godt :-)

    xx

    SvarSlet
  3. Mange tak tøser :-)
    Min fremlæggelse gik heldigvis rigtig godt! Jeg blev først rigtig nervøs 10 min inden vi skulle starte, men tror ikke de andre lade mærke til det.. Men jeg endte med at få 10 sammen med mine 2 makkere! Så det er jeg godt tilfreds med :D

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fed, har selv en noget lign.

    Tillykke med dit 10 tal, det er sgu flot!!

    SvarSlet
  5. WOUW! den er da super lækker!
    Dejlig blog du har, er blevet fast læser, håber du vil kigge forbi min
    /camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  6. mange tak :-)
    jeg kigger forbi!

    SvarSlet