Jeg har brugt lidt af min aften på at lave en lagkage! Jeg syntes det er ret hyggeligt at stå og lave især hvis der er lidt musik i baggrunden. Så kører det bare :-)
Det er en lagkage hvor man tar et stykke, og så er det nok. Da der er meget chokolade i lagkagen og det kan hurtigt blive ulækkert, hvis man får for meget. Min familie var meget glade for lagkagen, de syntes den var super god! :-)
Nu vil jeg smutte i seng. Godnat og sov godt!
-Joe
Ihh, den ser god ud! :) - Sådan en vil jeg også lave.. så kan du samtidig se hvordan det gik, sidst jeg lavede en lagkage; http://sarangipaula.blogspot.com/2011/01/mestervrk-ja.html
Nøøøjjj hvor ser den god ud :) Har selv lavet en med jordbær for lidt tid siden, men vil gerne lave en choko/banan!! Tror da lige jeg ser det som et tegn, og følger din opskrift :)
Jeg skal samte prøve det!!! :D Ser virkelig lækkert ud ;)
SvarSletIhh, den ser god ud! :) - Sådan en vil jeg også lave.. så kan du samtidig se hvordan det gik, sidst jeg lavede en lagkage;
SvarSlethttp://sarangipaula.blogspot.com/2011/01/mestervrk-ja.html
Bliver lidt trist af de der købe bunde);
SvarSletMen elllers ser den meget lækker ud:D
Nøøøjjj hvor ser den god ud :)
SvarSletHar selv lavet en med jordbær for lidt tid siden, men vil gerne lave en choko/banan!! Tror da lige jeg ser det som et tegn, og følger din opskrift :)
//Ditte
lyder godt at i vil prøve opskriften.
SvarSletDen er i hvert fald super nem at lave, og det tar ikke lang tid :-)
mums :) tak Joe ;)... savner dig!
SvarSletSAVNER OGSÅ DIG ANYA! :*
SvarSlet