24. mar. 2011

RIPPED TEE!!

Jeg kunne godt tænke mig at lave en ripped tee!
Jeg syntes at det ser vildt fedt ud, og at det kunne være super flot at have på her til sommer :-)
Hvis jeg skal lave min egen t-shirt på en af de 2 følgende måder, så skal det kun være på ryggen.


Den er video tror jeg, at jeg vil følge hvis den bliver sådan noget jeg vil lave!


Ellers vil jeg lave en ligende af den her, men jeg vil stoppe med at klippe videre når jeg når til 1.40 


Hvad synes i om at en ripped tee? & Hvilken af de 2 måder er fedest?

-Joe

4 kommentarer:

  1. Uhhh sådan en vil jeg også ha!:D

    SvarSlet
  2. Jeg vil sige nr. 1 (-:
    Din blog er rigtig god og giver en masse inspiration, mange tak - jeg er blevet fast læser.

    Knus Christa ♥

    http://minixfashionista.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. De er så flotte og super nemme at lave! Jeg er selv ejer af tre t-shirts som er ligesom nummer 1 : D

    Frederik Lund Lyreskov
    www.For-The-Fame.blogspot.com

    SvarSlet