29. apr. 2011

BIKINI

Jeg kunne godt tænke mig denne smukke og enkle bikini fra H&M. 
Jeg er blevet rigtig glad for farven blå! :-)
99 kr

79 kr
Men jeg vil gøre mig klar til arbejde.. 
God weekend til jer søde læsere! :-)
-Joe

2 kommentarer:

  1. Den dér bikini er også bare super lækker! :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Synes den er nasty farven!

    SvarSlet