NU ET ÅR ÆLDRE!
Jeg beklager mange gange for at lave sådan et sent indlæg. Men jeg har haft gæster fra klokken 08.00 i morges til klokken over midnat, så jeg har simpelthen ikke haft tid til at være på computeren.
Min dag har været dejlig og med en MASSE SOLSKIN. ;-) (Jeg må ha' været rigtig sød i år)
Det er det næsten det eneste billede jeg har fået taget...
Som i kan se fik vi til kaffe lagkage ude på terrassen. Mums.. det var lækkert især det her dejlige vejr.
Har i også været ude og nyde solen?
-Joe
Ingen kommentarer:
Send en kommentar