15. apr. 2011

Weekend!

Kan man få en bedre weekend end at starte den med sine veninder?
Vi tog på café og fik lækkert mad. Jeg bestilte dog kun en Mango-hindbær smoothie, da min pengepung er ved at være tom.. Senere tog vi ned i Damparken (en lille park som ligger tæt ved gågaden) og efter det, så skulle vi da lige have en lille is! Mums.. det var bare godt :-)


Her ser i min søde veninde Marie 

Og her ser i min søde veninde Metteline
Min påskeferie er startet i dag. Det er meget trængende efter mit vedkommende. :-)
Har i også fået påskeferie?

-Joe

2 kommentarer:

  1. yea, i have ^_^
    du er rigtig smuk!

    http://jlykke.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. tak for de søde ord :-)

    SvarSlet