Kan man få en bedre weekend end at starte den med sine veninder?
Vi tog på café og fik lækkert mad. Jeg bestilte dog kun en Mango-hindbær smoothie, da min pengepung er ved at være tom.. Senere tog vi ned i Damparken (en lille park som ligger tæt ved gågaden) og efter det, så skulle vi da lige have en lille is! Mums.. det var bare godt :-)
| Her ser i min søde veninde Marie |
| Og her ser i min søde veninde Metteline |
Min påskeferie er startet i dag. Det er meget trængende efter mit vedkommende. :-)
Har i også fået påskeferie?
Har i også fået påskeferie?
-Joe
yea, i have ^_^
SvarSletdu er rigtig smuk!
http://jlykke.blogspot.com/
tak for de søde ord :-)
SvarSlet