En meget almindelig mandag..
Dagen hvor man er træt, ikke orker at skulle stå tidligt op (gør jeg aldrig) & dagen hvor skolen føles som en evighed.. Kender i det? Eller er jeg bare den eneste? :-)
Dagens outfit var præget af det dejlige vejr. Selvom jeg nu var ikke usikker i morges, om det ville blive så lækkert! Men jeg fik ret, og har rigtig nydt den dejlige sol.
+ Jeg har da også fået en is nede i byen. Mums.. Det bliver jeg aldrig træt af ;-)
T-shirt: SUIT / shorts: Samsøe Samsøe / sko: Vagabond / Neylon strømpebukser: rema 1000 / Ringe: H&M & Ukendt / solbrille: Gina tricot.
Jeg har biologi eksamen i morgen, så nu vil jeg tage en ansigtsmaske på, et fodbad og en kop te og så med biologibogen i hånden. Vi skal nok nå at blive gode venner!
Forsat god mandag aften.
-Joe
Lækkert outfit - råt og fint (:
SvarSlet- Kit