18. maj 2011

Øv bøv..

For små 30 min siden modtog jeg denne pakke fra Nelly.com
Jeg bestilte den Mandag aften. Modtog en mail igår om, at den var sendt og i dag kom pakken.
Det syntes jeg godt nok er imponerende! :-)


Jeg blev så glad, at jeg næsten bare rev pakken op. 
Inden i pakken var disse smukke sko.
Men....
1. de var for små (Jeg bestilte en 38)
2. Så svuppede min hæl i skoene. 
Hvis de nu bare ikke svuppede, så ville jeg gerne ha' haft dem i et nummer større. Syntes de er rigtig smukke!
ØV BØV... Så de bliver sendt tilbage i morgen. 

Om en lille times tid skal jeg se verdens holdet i gymnastik. Bliver rigtig spændende det er min anden gang jeg skal se dem. Sidst var de i hvert fald super gode! :-)

-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar