Denne neglelak er super fin her til sommer! :-)
Den er fra essence multi dimension. Den er en blanding af rød og lakse-farvet.
Jeg har købt neglelakken i Østrig på min skiferie sidste år. Mener at jeg har givet 3 euro, eller der omkring.
![]() |
| Sorry den dårlige kvalitet det er med mit webcam.. + Det er fregner på og omkring min næse, hvis i skulle være i tvivl. |
Jeg har et lag på. Normalt når jeg bruger andre neglelak, skal jeg have 2 lag på.
+ Den tørre hurtigt!
Den er super fin efter min mening. Jeg kunne nu også godt tænke mig et turkis/pastel blå neglelak.
Hvilke farver har i på jeres negle for tiden og hvilke synes i er fede her til sommer? :-)
Hvilke farver har i på jeres negle for tiden og hvilke synes i er fede her til sommer? :-)
-Joe

Gule og Orange negle er også super flotte! Bare på med en masse pang farver her til sommer!
SvarSlet- Frederik, www.for-the-fame.blogspot.com :)
Ja det er rigtigt! Jeg kan også godt lide en pastel gul :-)
SvarSlet