25. jul. 2011

Camping!

Jeg kom hjem fra camping i søndags, hvor jeg så lige nåede at klæde om inden jeg skulle til 75 års fødselsdag.
Det var en dejlig weekend i selskab med nogle rigtig skønne pige fra min skole. Vi sov i en gammel, men hyggelig camping vogn! Vi nød bare at være os 4 sammen, inden vi alle skal på efterskole  :-)

Lidt billeder fra vores campingtur..










Håber i søde læsere har haft en dejlig weekend!
-Joe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar