29. jul. 2011

Dagens!

Godmorgen skønne læsere!
Et dagens fra i onsdags, hvor jeg var sammen med min veninde.

Top: H&M / Shorts: Asos


Min veninde var kommet hjem fra næsten 2 uger syd på. Så vi var meget glade for at se hinanden igen!
Da hun var i Italien, havde hun købt dette armbånd til mig. Er det ikke flot? :-)

De sidste par dage og de mange kommende dage har jeg et stramt program! Jeg håber, at jeg får tid ind i mellem til, at blogge, ellers ved i hvorfor.
-Håber i får en god dag & nyder ferien til dem der har det!

-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar