15. jul. 2011

Levis

I går hentede jeg mine levis shorts på posthuset. Jeg var ekstremt spændt på, at hente dem!
De er købt over ebay. Jeg har aldrig købt over ebay før, så var spændt på, om jeg havde gjort det rigtigt :-)

 


Er de ikke fine?

-Joe

3 kommentarer:

  1. Elsker dem!!!
    overvejer selv at købe nogle (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak piger. Er også super glade for dem :-)

    SvarSlet