I går hentede jeg mine levis shorts på posthuset. Jeg var ekstremt spændt på, at hente dem!
De er købt over ebay. Jeg har aldrig købt over ebay før, så var spændt på, om jeg havde gjort det rigtigt :-)
De er købt over ebay. Jeg har aldrig købt over ebay før, så var spændt på, om jeg havde gjort det rigtigt :-)
Er de ikke fine?
-Joe
-Joe
Elsker dem!!!
SvarSletovervejer selv at købe nogle (:
thewallsaroundus.blogspot.com
de er mega fede!
SvarSletMange tak piger. Er også super glade for dem :-)
SvarSlet