19. jul. 2011

New camera!

I går købte jeg mit kære eje! Jeg har i lang tid ønsket at købe en spejlrefleks kamera.
I går tog jeg beslutningen efter at have læst diverse anmeldser af mit nye spejlrefleks kamera. Jeg var meget opsat på at få det. Så med det sammen min mor kom ind af døren, kørte vi ind til byen og købte det.
(Når jeg har besluttet mig for noget skal det helst være med det sammen) :-)


Da jeg kom hjem viste jeg det til min far. Han syntes, at det var noget mærkeligt at bruge penge på.
Når jeg har et digitalt kamera, og vi også har et digitalt kamera i familien. Men efter lidt tid begyndt han, at spørge, hvor mit nye køb var. Han ville gerne lige se det og have det i hånden. Han begyndt at tage billeder med det og måtte så sige til sidst, at han faktisk syntes, at det var et rigtig godt kamera og et godt køb :-)

God tirsdag til jer søde læsere! 
-Joe

4 kommentarer:

  1. Hvad kostede det? :)

    SvarSlet
  2. Det var på udsalg så det kostede 2699 kr.
    her er et link hvis du er interesseret i at købe det : http://www.happii.dk/product.aspx?uid=255129&prodid=406287&tduid=fd10722f60870a033bd1c167164a0b3e
    Kan desværre ikke finde det på udsalg på nettet. men prøv at søg på nettet og se om du kan finde det billigt :-)

    SvarSlet
  3. :-O ... Ja, det er jeg! MEGET!
    Din prut , johanne! Jeg troede du sagde at du egen penge havde :-O?
    KYSS M.

    SvarSlet