2. aug. 2011

Camping trip!

Endnu en gang smutter jeg på camping! Det er så hyggeligt, og med det her rigtig lækre sommer vejr kan det ikke blive bedre. Alt er pakket, og nu venter jeg bare. Er sikker på ,at det bliver en rigtig hyggelig tur :-)

Billeder der minder mig om sommer og camping!






billederne er fundet på nettet!

I må ha' det godt! Nyd solen og varmen, så længe det er her :-)
-Joe

3 kommentarer:

  1. Hej Joe!

    Jeg har tagget dig i en blog-award på min blog. Håber du vil kigge forbi for at høre nærmere!

    - Thenameislou.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  2. Hey!
    Fed blog, og ret pænt navn. (-:

    Håber du vil kigge forbi min blog:
    http://louisesskriblerier.blogspot.com

    Johanne.

    SvarSlet
  3. Lyder da rigtig hyggeligt, håber du får en god tur :-)

    SvarSlet