10. aug. 2011

Tørshampoo

Kender i til tørshampoo??


Da jeg var i tyskland købte jeg denne tørshampoo, som jeg har prøvet hjemme ved en veninde! det er et mirakel, hvis man vil have mere volume i håret, eller når ens hår er ved, at blive fedtet i bunden.
Det eneste man skal gøre er, at sprøjte det i, hvor der er fedtet og sæt så lige fingerne i (ellers får du en hvid plet) Rusk lidt i det, og så kan du se forskellen! :-)
Jeg købte min i tyskland til 32 kr. Den er dyrere her i danmark. Men jeg ved ikke, hvor meget det er du kan spare. Men et godt tip, hvis du skal til tyskland i fremtiden.

-Joe

7 kommentarer:

  1. Glemmer den hver fuckin gang jeg er i tyskland :-) Tror den koster tættere på de 100,- herhjemme.

    Kh Marianne

    SvarSlet
  2. haha, kender det alt for godt! ;-)

    SvarSlet
  3. Er det ikke bare til dem der er for dovne til at gå i bad? :-)

    SvarSlet
  4. Det vil jeg nu ikke kalde det. Du kan kun bruge det 1 dag, dagen efter du har brugt det, er dit hår fedtet igen.
    Jeg synes det er en smart opfindelse, hvis man lige kan se et fedtet tot i bunden :-)

    SvarSlet
  5. Må simpelthen ha' én, har ledt efter det længe! Hvilken butik fandt du den i, i Tyskland? (-:

    SvarSlet
  6. først var jeg i fleggaard, men der havde de det ikke...
    Men i Poetzcch har de dem til 32 kr. :-)

    SvarSlet
  7. Super lækker blog! :-)

    //Kig gerne forbi.

    xx

    SvarSlet