Kender i til tørshampoo??
Da jeg var i tyskland købte jeg denne tørshampoo, som jeg har prøvet hjemme ved en veninde! det er et mirakel, hvis man vil have mere volume i håret, eller når ens hår er ved, at blive fedtet i bunden.
Det eneste man skal gøre er, at sprøjte det i, hvor der er fedtet og sæt så lige fingerne i (ellers får du en hvid plet) Rusk lidt i det, og så kan du se forskellen! :-)
Jeg købte min i tyskland til 32 kr. Den er dyrere her i danmark. Men jeg ved ikke, hvor meget det er du kan spare. Men et godt tip, hvis du skal til tyskland i fremtiden.
-Joe
Det eneste man skal gøre er, at sprøjte det i, hvor der er fedtet og sæt så lige fingerne i (ellers får du en hvid plet) Rusk lidt i det, og så kan du se forskellen! :-)
Jeg købte min i tyskland til 32 kr. Den er dyrere her i danmark. Men jeg ved ikke, hvor meget det er du kan spare. Men et godt tip, hvis du skal til tyskland i fremtiden.
-Joe
Glemmer den hver fuckin gang jeg er i tyskland :-) Tror den koster tættere på de 100,- herhjemme.
SvarSletKh Marianne
haha, kender det alt for godt! ;-)
SvarSletEr det ikke bare til dem der er for dovne til at gå i bad? :-)
SvarSletDet vil jeg nu ikke kalde det. Du kan kun bruge det 1 dag, dagen efter du har brugt det, er dit hår fedtet igen.
SvarSletJeg synes det er en smart opfindelse, hvis man lige kan se et fedtet tot i bunden :-)
Må simpelthen ha' én, har ledt efter det længe! Hvilken butik fandt du den i, i Tyskland? (-:
SvarSletførst var jeg i fleggaard, men der havde de det ikke...
SvarSletMen i Poetzcch har de dem til 32 kr. :-)
Super lækker blog! :-)
SvarSlet//Kig gerne forbi.
xx