Dagens outfit er fra sidste weekend!
Hvor jeg var hjemme, og tilbragte en masse tid sammen med mine veninder og afslapning.
Bukserne er "nye" de er en månede gammel har glemt at vise dem. de er købt i Ginatricot til 399 kr. Dem er jeg rigtig glad for :-)
Håber i har det godt?
-Joe
Kender du Vogue?
SvarSletJeg kender bladet Vogue.
SvarSletHvis det er det du tænker på? :-)
Ej hvor er skjorten bare fed! Hvor er den fra? :D
SvarSletwww.leilaswonderland.blogspot.com
Køn skjorte :-)
SvarSletMen et outfit, det ved jeg nu ikke om jeg ville kalde det..
Ellers en hyggelig blog, det er fedt du stadig blogger efter at være kommet på efterskole :-D
Tak, Skjorten er fra Vila :-)
SvarSletTak! Jeg prøver i hvert fald, at blogge så tit så muligt :-)
Jeg synes det fungerer rigtig godt i hvert fald :-)
SvarSlet