Jeg har nu farvet mine vipper 2 gange. Jeg er rigtig glad for det!
Første gang gik det ikke fantastisk, for jeg fik det i øjet... Det gjorde lidt ondt, men smerten forsvandt hurtigt.. Der gik 3 uger før jeg farvede dem igen. Nu er det 2 uger siden jeg har farvet det.
Jeg har taget dette billede, da det lige præcis var 2 uger siden jeg farvede det. Jeg er glad for at jeg købte det. Jeg går ikke med mascara her på efterskolen i hverdagen, fordi jeg dyrker sport hver dag.
Første gang gik det ikke fantastisk, for jeg fik det i øjet... Det gjorde lidt ondt, men smerten forsvandt hurtigt.. Der gik 3 uger før jeg farvede dem igen. Nu er det 2 uger siden jeg har farvet det.
Jeg har taget dette billede, da det lige præcis var 2 uger siden jeg farvede det. Jeg er glad for at jeg købte det. Jeg går ikke med mascara her på efterskolen i hverdagen, fordi jeg dyrker sport hver dag.
Her kan i se det lidt tættere på.
Jeg er selv rigtig glad for resultatet. Hvad synes i?
Knus Joe
Knus Joe

Tak for din søde kommentar. Du har også en rigtig fin blog!
SvarSletLove C.
www.carolinejohansen.com
Jeg syntes det ser pænt ud, især fordi du er så naturlig! Dit røde hår klær dig også så godt :-)
SvarSlet1000 tak for din søde kommentar. Det varmer! :-)
SvarSletJeg synes virkelig det er en flot blog du har, og virkelig sej!
SvarSletVil blive glad hvis du gad og kigge forbi min blog og blive fast læser, og måske smide en kommentar! :-)
http://sofiesvane.blogspot.com/
Hvis du på ingen måde har mascara på så synes jeg det er vildt flot! :-)
SvarSletDine vipper er virkelig fine.. Tror også jeg ville droppe mascaraen til hverdag, hvis mine vipper var så fine ;)
SvarSletVil du kigge forbi og evt. følges? :)
Mange tak piger! :-)
SvarSletJeg har på ingen måde mascara på, men jeg bukker mine vipper det hjælpe på at de bliver rigtig fine!
Jeg kigger forbi jeres blogge!
-Joe