13. nov. 2011

Pizza!



Her til aften har jeg hygget med min mor og min ene bror. Menuen har stået på pizza. Det er altid lækkert!
Jeg skal op på efterskolen i morgen. Inden da skal jeg ha lavet lektier.. 

Håber i har det godt?
- Kram Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar