Opskrifter
Startside
Opskrifter
Om Joe
13. nov. 2011
Pizza!
Her til aften har jeg hygget med min mor og min ene bror. Menuen har stået på pizza. Det er altid lækkert!
Jeg skal op på efterskolen i morgen. Inden da skal jeg ha lavet lektier..
Håber i har det godt?
- Kram Joe
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar