12. dec. 2011

Jul!















Lidt julebilleder.. Jeg synes det er så hyggeligt med jul, pyntet huse og lys over det hele! :-)

-Joe

2 kommentarer:

  1. Hej søde menneske!

    Som du måske ved så virker Google Friend Connect ikke efter nytår, og da du følger bloggen via Google Friend Connect, så ville det være rigtig dejligt, hvis du følge bloggen på en anden måde, så jeg ikke mister dig! :-)

    Du kan følge bloggen via facebook eller bloglovin :-)

    Facebook : http://www.facebook.com/pages/Charlotte-Heart-Fashion/343251095689491

    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/sv/blog/3179859/charlottes-liv

    Jeg håber du stadigvæk vil følge bloggen efter nytår!

    Ha' en dejlig dag, en skønsom december og vidunderlig jul!

    Juleknus og gode tanker fra Charlotte

    www.charlotteheartfashion.dk

    SvarSlet