9. feb. 2012

KAYTURE










Jeg faldt over et indlæg på Emiliblog om KAYTURE. Den smukke blogger hedder Kristina Bazan.
Jeg har bare fundet nogle ud af mange mange flotte outfit som jeg meget gerne ville have på. Jeg synes Kristina har det smukkeste ansigt, hele hendes krop, hår og så hendes flotte smil. Jeg er helt betaget af hende!
Hvad synes i om hende??

-Joe

1 kommentar:

  1. Har det ligesom dig! Hun er så sindsygt smuk, og har den fineste stil :-)

    Kram
    http://lisewedege.blogspot.com/

    SvarSlet