20. feb. 2011

I'm back

Så er jeg tilbage efter en uges skiferie i Østrig! 


Jeg har virkelig nydt at komme lidt væk fra hverdagen, bare ud i den friske luft og stå på ski. :-)
Jeg var afsted med min familie, en veninde og så nogle af mine forældres venner. Vi kørte med Darum Busser, den var fyldt med danskere. Det var rigtig hyggeligt at køre i bus med andre danskere, man fik snakket på kryds og tværs. 

Her er lidt af de billeder jeg har taget på turen.
Udsigten når jeg lå i liggestolene.

Mine skistøvler

Vores spise sted de fleste dage 

Udsigten fra en af bjergtoppene

Udsigten fra en af bjergtoppene
Udsigten fra en af bjergtoppene
Udsigten nede fra bunden af Söll

Kaffeholdet fra bussen der er på udflugt

Udsigten fra en af bjergtoppene
Vores hyggelige hotel

For enden af kælke bakken


Håber også i har haft en hyggelig ferie, som i har nydt?
Forsat god søndag
-Joe

2 kommentarer:

  1. Super skønne billeder, jeg håber du havde en rigtig dejlig tur, og godt at have dig tilbage ;)

    xoxo
    http://amandasandcinternational.blogspot.com

    SvarSlet
  2. mange tak!
    ja det var en super dejlig tur, det er nu også dejligt at være tilbage :-)

    SvarSlet