Så er jeg tilbage efter en uges skiferie i Østrig!
Jeg har virkelig nydt at komme lidt væk fra hverdagen, bare ud i den friske luft og stå på ski. :-)
Jeg var afsted med min familie, en veninde og så nogle af mine forældres venner. Vi kørte med Darum Busser, den var fyldt med danskere. Det var rigtig hyggeligt at køre i bus med andre danskere, man fik snakket på kryds og tværs.
Her er lidt af de billeder jeg har taget på turen.
 |
| Udsigten når jeg lå i liggestolene. |
 |
| Mine skistøvler |
 |
| Vores spise sted de fleste dage |
 |
| Udsigten fra en af bjergtoppene |
 |
| Udsigten fra en af bjergtoppene |
|
 |
| Udsigten fra en af bjergtoppene |
|
 |
| Udsigten nede fra bunden af Söll |
 |
| Kaffeholdet fra bussen der er på udflugt |
 |
| Udsigten fra en af bjergtoppene |
|
 |
| Vores hyggelige hotel |
 |
For enden af kælke bakken
Håber også i har haft en hyggelig ferie, som i har nydt?
Forsat god søndag
-Joe |
Super skønne billeder, jeg håber du havde en rigtig dejlig tur, og godt at have dig tilbage ;)
SvarSletxoxo
http://amandasandcinternational.blogspot.com
mange tak!
SvarSletja det var en super dejlig tur, det er nu også dejligt at være tilbage :-)