I torsdags købte jeg ny bikini.
Mit eneste krav var at den skulle være enkel. Da jeg så var i H&M fandt jeg den bikini som jeg havde kigget på i langt tid men ikke havde været der i min størrelse. Men i torsdags var bikinien der i min størrelse, så der var ingen tvivl. Den skulle med hjem! ;-)
Mit eneste krav var at den skulle være enkel. Da jeg så var i H&M fandt jeg den bikini som jeg havde kigget på i langt tid men ikke havde været der i min størrelse. Men i torsdags var bikinien der i min størrelse, så der var ingen tvivl. Den skulle med hjem! ;-)
Den er super enkel, men stadig flot med snoningen på midten.
Hvad synes i ? Kan i lide den?
-Joe
-Joe
Ingen kommentarer:
Send en kommentar