22. maj 2011

Ny bikini

I torsdags købte jeg ny bikini.
Mit eneste krav var at den skulle være enkel. Da jeg så var i H&M fandt jeg den bikini som jeg havde kigget på i langt tid men ikke havde været der i min størrelse. Men i torsdags var bikinien der i min størrelse, så der var ingen tvivl. Den skulle med hjem! ;-)

Den er super enkel, men stadig flot med snoningen på midten.

Hvad synes i ? Kan i lide den?
-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar