23. maj 2011

23-05-2011

Jeg fik denne gave af vores tidligere udvekslingsstudent fra Australien. Det er en nøglering som hun har købt på en ferie i Thailand. Den støtter Gibbon aber. Synes den er meget fin, og kommer til at pynte fint på min tomme nøglekæde. :-)

Det er nu ved at være omkring 5 måneder siden, at hun rejste hjem til Australien..
Så det var dejligt, at få en lille hilsen fra hende! Hun var en super sød "søster" som jeg savner meget!


Noget helt andet er, at jeg elsker at tage billeder. 
For lidt tid siden plukkede min mor disse flotte tulipaner i haven. Synes de var så fine! :-)
Så jeg synes at i lige skulle se et af de mange billeder jeg tog.

Forsat God aften. 
-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar