I morgen er det min sidste skole dag i folkeskolen! :-)
Og Jeg skal være udklædt som super woman!
Og Jeg skal være udklædt som super woman!
Men jeg er lidt i tvivl om det skal væren med, eller uden guldbælte?
Om aftnen skal jeg til klassefest og efter skal vi videre til en anden fest.
Mit "lille" problem er bare at jeg ved ikke hvad jeg skal have på..?
Mit "lille" problem er bare at jeg ved ikke hvad jeg skal have på..?
Skal det være denne her med et par sorte bukser ?
Eller skal det være denne kjole?
-Joe
Den blå luke a like Thierry Mugler, helt klar! We do love Thierry Mugler<3<3<3
SvarSletjeg synes det helt klart skal være med bæltet.
SvarSletog den blå er bare så fin, så den skal det være. :-)
og rigtig fin blog du har, jeg følger med. :-)
Jeg synes helt klart også at det skal være den med bæltet, men er dog vild med den fine skjorte, som kunne se så flot ud med et par sorte shorts! :) - efter min mening.
SvarSletMed bælte, da det er mere kostume agtigt så! Og den blå er fantastisk :-)
SvarSletMed bælte på da!! :D Det ser flottere ud med på!
SvarSletOg kjolen burde du vælge :D