28. jun. 2011

e.l.f.

e.l.f. har 50 % på alt på deres webshop.
Det eneste du skal er at indtaste koden SUMMER50 ved din ordre (din ordrer skal være over 210 kr.)
Koden gælder indtil klokken 16:00 onsdag d. 29 juni.

Jeg har selv bestilt en forsendelse. Jeg har aldrig prøvet at bestille på e.l.f.'s hjemmeside, så jeg er spændt.
Jeg har bestilt produkter, som har en værdi på ca. 300 kr. Men da der er 50 % kommer jeg af med ca.
150 kr. + porto.


Jeg ved ikke om det er god kvalitet, da jeg aldrig har prøvet deres produkter. Men efter hvad jeg har læst mig frem til, skriver andre i hvert fald, at det lever op til kravene og til utrolig billig pris.
Har i prøvet af bestille ved e.l.f før? eller har i nogle produkter, og hvad synes i om dem?

-Joe

8 kommentarer:

  1. Uuuh, så skal der kigges på make-up! :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er det elf. com eller uk ? :)

    SvarSlet
  3. Her er et link :-)
    http://www.eyeslipsface.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg har bestilt makeup fra Elf ca. 3-4 gange. Der går omkring en uge, og så har man sine ting. Makeuppen er helt super, i hvert fald til prisen. Min yndlingsting derfra er nok deres blush, og ikke mindst deres bambusbørster!
    Hvad har du bestilt?? :)

    SvarSlet
  5. Hej simone,
    Okay, dejligt at høre fra andre der har prøvet at handle ved e.l.f. :-)
    Jeg har bestilt en blush, neglelak, øjenskygge, pudder, 2 børster og meget mere. Jeg laver et indlæg, hvor i kan se hvad jeg har modtaget når det kommer med posten :-)

    SvarSlet
  6. Selvom det er forsent for mig at nå det der 50% tilbud, men hold da op de har da nogle fede ting, og det er slet ikke dyrt! :O

    Din blog er så fed Joe! :-D

    http://azrasbeautybox.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Ja de har super mange fine ting, og så til utrolig billige penge :-)
    Mange tak, det er dejligt at høre :D

    SvarSlet
  8. Ja præcist! Glæder mig til at se de ting du har bestilt og din mening om tingene :-D

    SvarSlet