27. jun. 2011

Kløften

Min weekend er bare fløjet afsted!
Jeg har slet ikke haft tid til at blogge, beklager jeg. Men nu er jeg på banen igen :-)
Fra Torsdag til Lørdag var jeg til Kløften (en Festival i Haderslev) Det var min anden gang jeg var med.
Denne gang var jeg hjælper sammen med en veninde. Jeg har taget lidt billeder, desværre er mange af dem blevet rystet og utydelig, men jeg har sorteret lidt og fundet frem til nogle billeder.
Jeg har ikke fået taget billeder af mine ouftit. Så de 2 billeder, hvor jeg er med på, må i altså nøjes med...
  

Som I kan se var der mange mennesker!


Peter Belli



Kim Larsen

Jakke: American College / Bluse: Hjemmelavet / Leggins: Sisters Point / Sko: Converse / Tørklæde:  Pieces
Ikke lige det bedste billede, men det er det eneste billede jeg har fra torsdag, hvor i kan se mit tøj.



Alphabeat ( De fyrede den max af)

Jakke: American college / Top: ASOS / Shorts: hjemmelavet / Sko: H&M / Solbriller: Ginatricot 
Her sidder jeg med min veninde Marie og spiller øl-bowling :-)


Carpark north som sluttede hele festivalen af lørdag!
Jeg glemte mit kamera om lørdagen så har kun det ene billede fra lørdag.
Der var selvfølgelig en masse andre bands. F.eks Dúne, Burhang G, Outlandish, Fallulah og mange flere.
Det var en super god weekend, med en masse dejlige mennesker og fed musik! :-)

Håber i har haft en dejlig weekend?
-Joe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar