20. jun. 2011

New stoff.

Lidt nyt i garderoben er jo aldrig dårligt!

 Bælte fra pieces, som jeg købte på udsalg til 40 kr.
 Trøje fra H&M, købt på udsalg til 50 kr.
 Skjorte fra VILA, som jeg købte på udsalg til 175 kr.
Trøje fra H&M sport, købt på udsalg til 100 kr.

I dag gik jeg på sommerferie. Jeg var oppe til den sidste eksamen, og nu skal jeg snart til afslutning og ha' overrakt mit afgangsbevis. Det bliver nok lidt en trist dag, da det måske også er sidste gang at alle fra min årgang er sammen. Folk fra min årgang spreder sig rundt på efterskoler, 10. klasser og forskellige gymnasier. 
Ellers står ugen på 3 studentergilder, kløften festival og så lige arbejde søndag. Forhåbentlig en super dejlig uge med mine skønne venner og veninder :-)
Forsat god aften
-Joe

3 kommentarer:

  1. Hvad fik du i dansk? :-D

    SvarSlet
  2. http://www.bloglovin.com/m/2663851/239892257/b/2663851/aHR0cCUzQSUyRiUyRnR5dmV1ci5ibG9nc3BvdC5jb20lMkYyMDExJTJGMDYlMkZrbGZ0ZW4tZmVzdGl2YWwtaS1kby5odG1s
    Rikkes blog!
    Hun har lavet den kun til Christina. Men jeg synes den skal være en almindelig blog, så følg drn så drn for nogle læser. HILSEN THOMAS:D

    SvarSlet
  3. jeg fik 10 :D

    Haha, jeg kigger forbi thomas :-)

    SvarSlet