22. jun. 2011

Oversized top.

Jeg har i dag klippet lidt. :-)
Jeg gik i mit fars klædeskab, og fandt en af hans gamle gamle t-shirts, som han aldrig brugte mere.
Ud af hans gamle t-shirt fik jeg dette resultat:



Det er super let at lave. Det eneste man skal bruge er en saks og en t-shirt.
Jeg har lavet en lille guide til jer som ønsker det :-)
1: Find en saks og en t-shirt(jeg tog en af min fars gamle i størrelse XL
2: Kør saksen hen over der hvor du vil klippe, så du markere en linje. Klip så efter den "streg/linje" du lavede med saksen.
3: Tag bagstropperene og hold dem sammen. tag så et bånd, en snor eller som jeg klippede jeg en snor ud af resterne fra t-shirten og bind det rundt om stropperene Så du får et ligende resultat .
4: hiv lidt i de kanter du har klippet.
VUPTI VAPTI, SÅ HAR DU DIG EN LÆKKER SOMMER TOP!
God fornøjelse!

Skriv endelig, hvis der er noget du ikke forstår.
Nu vil jeg smutte til dimission og tilbringe den sidste tid sammen med min årgang.
I må have en forsat dejlig aften!

-Joe

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig en god idé Johanne! Især til os som ikke har pengene til at købe mere tøj resten af måneden ;-) hehe..
    Jeg tror da lige jeg skal prøve <3

    Knus Helle

    SvarSlet
  2. Fed idé! Det må jeg også prøve! :)
    Lækker blog forresten!
    Jeg håber du også tager et kig på min blog

    Simone-mark.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Helle -Haha.. ja det er super smart, når man ikke har så mange penge. + det er nemt at lave :-)
    Glæder mig til, at se dit resultat<3

    Simone -God fornøjelse, det er meget enkelt.
    Mange tak, altid dejligt at høre ;-)
    Jeg kigger forbi!

    SvarSlet