8. jul. 2011

Guldbryllup.

Nu er den store dag kommet hvor min mormor og morfar har guldbryllup! Sikke en dag! 

De startede med at holde morgensang klokken 08.00. Vi ankom for at hjælpe dem klokken 07.00. 
Jeg har travlt.. Jeg skal lige have ordnet det sidste til sangene, til talen, måske nå at få en lille lur, lagt makeup og sat hår. Jeg har brugt hele denne uge på at hjælpe dem med at gøre klar, lave bordkort og bordplan. Så nu skulle alt vist være klaret. :-)

I får lige et billede af hvad jeg har lagt frem til i aften.


Ha en god weekend! 
-Joe

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine de sandaler, de ville være glade hjemme hos mig :D

    SvarSlet
  2. Mange mange tak! :-)
    Jeg er også rigtig glade for dem. De er super fine!
    Jeg købte dem i torsdags til 50%. Så jeg var heldig :-)

    SvarSlet