6. jul. 2011

06-07-2011

 Med ASOS pakken kom disse hvide shorts.
Jeg har længe været på udkig efter hvide shorts. Så var jeg så heldig, at finde dem på ASOS.
+ Der var også lige udsalg på dem! Før 236,39 kr. Jeg betale 122,92 kr :-)


Uden makeup(ligner et spøgelse uden).. Jeg syntes det er  dejligt ikke, at gå med makeup når jeg ikke skal det store.
Her i sommerferie har jeg et par makeup frie dage!.
Beklager kvaliteten! Det er taget med webcam, havde ikke nogen til at hjælpe mig..
Her om sommeren er det super dejligt med et tørklæde rundt om hovedet, og det ser også fedt ud efter min mening. Kan i lide mine nye shorts?

-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar