I dag har jeg modtaget 2 pakker. Det er en uge siden, at jeg bestilte begge bestillinger.
Jeg kunne slet ikke vente med at åbne pakkerne!
Jeg modtog pakken fra e.l.f. Alle 20 produkter som jeg bestilte var og efter jeg har kigget det hele igennem og prøvet dem lidt af på hånden, ser det lovende ud. Jeg er i hvert fald meget spændt på at bruge de forskellige ting! Jeg vil løbene vise og skrive lidt om de forskellige ting.
Så lige nu må i nøjes med, at se billeder over alle de ting jeg bestilte.
Så lige nu må i nøjes med, at se billeder over alle de ting jeg bestilte.
Jeg fik også min pakke fra ASOS. Det var nok den jeg var mest spændt på fordi, der var min kjole til guldbrylluppet til på fredag. Hvad der er inde i pakken sammen med min kjole, må i også vente lidt med at se!
-Joe
Ingen kommentarer:
Send en kommentar