14. aug. 2011

Goodbye in 2 weeks!


Jeg smutter på efterskole nu, og kommer nok først hjem om 2 uger. d.v.s. 2 uger uden net...
Vi skrives dejlige læser! :-)
-Joe

1 kommentar: