21. aug. 2011

Monki style!

Jeg var inde og kigge på Monki hjemmeside..
Hvor jeg fandt disse flotte billeder under Monki Style. Jeg synes selv at det er nogle ret fede! :-)





Jeg kom hjem i den her weekend for, at hente de ting som jeg manglede på efterskolen.
Efterskole er super fedt! Masser af søde mennesker og en masse sport. Det er lige mig!
Fra i dag af må jeg også have computer med, så forhåbentlig kommer jeg til at blogge reglmæssigt igen. :-)

Håber i har det godt?
-Joe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar