12. okt. 2011

12-10-2011

Et billede fra sommerferien. Lige inden jeg skulle til 20 års fødselsdag!
playsuit fra H&M

Savner de varme sommerdage! Nu ser jeg bare frem til jul. Jeg elsker juletiden, det er så hyggeligt :-)
 -Joe

3 kommentarer:

  1. juletiden er bare den bedste. fed blog du har her :D
    hilsen Niels.
    http://nolnol-noller.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Smuk, siger det bare!

    SvarSlet
  3. Hvor du sød mus!
    I lige måde :*

    SvarSlet