8. okt. 2011

e.l.f

Der er nogle der har spurgt efter, hvad jeg synes om e.l.f produkter.
Alt i alt synes jeg, at det er rigtig godt! og prisen er jo helt vanvittig billig. Derfor havde jeg heller ikke de største forventninger ,da jeg bestillte på hjemmesiden. Jeg har valgt 3 produkter fra min bestilling, som jeg vil fortælle lidt om. Resten af produkterne må i få en anden dag :-)


 Denne flydende eyeliner er hvid perlemor (Perl). Den har ikke levet op til mine forventninger. Jeg tror, at det er penslen der er skyld i det. For når jeg ligger en streg, så kan jeg se penslen i min linje. Det fungere bare slet ikke efter min mening. Den koster 13 kr.


Den lille lipbalsam er fin. De fås i mange forskellige smage. Det her hedder Blackberry. Den fungere ligesom en almindelig læbepomade. Men den er lille og smart hvis man skal i byen. Den fylder ingenting. Den koster 13 kr.


Den sidste er en concealer (light) Den bruger jeg næsten hver dag. Den er bare super god! Faktisk bedre end jeg forventede! Den koster 30 kr.

Hvis i har nogle spørgsmål må i gerne skrive! Forsat god weekend til jer.
-Joe

1 kommentar:

  1. De har mange fine ting derinde til billige penge.
    Ærgeligt den første ikke levede op til dine forventninger, men godt de to andre gjorde(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet